Norime, kad pirkdami Sofalova.lt internetinėje parduotuvėje jaustumėtės saugūs ir žinotumėte, kad pas mus baldų gražinimas yra galimas. Gyvenime visko nutinka, todėl, jeigu norėsite gražinti įsigytą baldą, turite žinoti, kad tai galite padaryti, tik ne vėliau nei per 14 kalendorinių dienų po baldų pristatymo dienos. Išsamesnė Baldų ir pinigų grąžinimo tvarka nurodyta žemiau:
- Dėl baldų, pirktų iš Sofalova.lt gražinimo pirkėjas turi kreiptis į mus telefonu +37067931322 arba elektroniniu paštu info@sofalova.lt .
- 1. Pirkėjas privalo pateikti prekių įsigijimo dokumentą, garantiją patvirtinantį dokumentą (jei jis buvo išduotas);
- 1. Pateikti laisvos formos prašymą ir pateikti jį Pardavėjui
- Teise grąžinti baldus Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas. Grąžinant baldą ar baldus taikomi papildomi reikalavimai: prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama, neišpakuota - savo originalioje, nesuteptoje ir nesugadintoje pakuotėje.
- Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigytu baldu, turi būti grąžintos tuo pat metu, išskyrus atvejus, kai įsigytas baldas grąžinamas dėl jo kokybės trūkumų, o kartu su juo pateiktos dovanos dėl savo pobūdžio per terminą nuo baldo įsigijimo iki šio baldo trūkumų paaiškėjimo dienos buvo suvartotos arba pasibaigė tokių dovanų tinkamumo naudoti terminas.
- Sofalova.lt turi teisę negrąžinti pinigų už baldus, kurie grąžinti su trūkumais.
- Jei Pirkėjas įsigijo baldų komplektą, jis privalo grąžinti Sofalova.lt visą baldų komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių baldų atžvilgiu, išskyrus atvejus kai remiantis ekonomiškumo bei protingumo kriterijais Pirkėjas su Pardavėju susitaria kitaip. Tuo atveju, kai bent vienas iš komplekte esančių baldų neatitinka tvarkos 2 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą baldų komplektą.
- Pirkėjas pasinaudojęs numatytomis teisėmis turi įvykdyti tvarkoje numatytus reikalavimus dėl baldų grąžinimo ir laikytis numatytos tvarkos.
- Gražintinas baldas iš Jūsų bus paimtas per vieną savaitę nuo kreipimosi į mus dėl gražinimo. Pinigus už įsigytą baldą grąžinsime į Jūsų sąskaitą po to, kai baldas bus parvežtas į mūsų sandėlį ir patikrintas. Baldo (baldų) pristatymo ir grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Baldų pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju atskirai suderina telefonu +37067931322 arba elektroniniu paštu info@sofalova.lt - Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjui buvo perduotas Pirkėjo pranešimas dėl gražinimo, o jei baldas (baldai) Pirkėjo nėra grąžintas Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo baldų grąžinimo Pardavėjui dienos.
- Pinigai grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
- Pasinaudojus galimybe gražinti įsigytą baldą Pirkėjui grąžinama: prekės kaina. Baldų pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.
- Gamybinio broko atveju, Jums davus sutikimą, brokas yra šalinamas per 30 kalendorinių dienų. Tokiu atveju Pardavėjas apmoka baldo pristatymo išlaidas. Jei brokuoto baldo atsisakote, mes pasiliekame sau teisę pasiūlyti Jums kitą - panašų baldą.
- Sofalova.lt turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų pinigų tol, kol Baldas (baldai) nebus Pardavėjo patikrintas dėl atitikimo Tvarkos 2 punktui.
Mūsų įmonė, bet kokio gražinimo atveju pasistengs nesukelti Jums papildomų rūpesčių ir įdės pastangas, kad viskas vyktų greitai, paprastai ir sklandžiai, o Jūs liktumėte patenkinti Sofalova.lt aptarnavimu.